Трафік у правильному напрямку фінансовий спостерігач: економіка Економіка Польща

[ad_1]

Зміни в уряді, що стоять за нашим західним кордоном, відбулися у важкий період для німецької економіки. За останні кілька років Німеччина боролася з дуже поганим економічним зростанням, поганим споживанням, низьким рівнем інвестицій та погіршенням конкурентоспроможності. Новий офіс оголошує про відхід від обережної політики попередників на користь більш рішучих дій, включаючи як економіку, так і інституційні чи міжнародні питання.

Трафік у правильному напрямку

Прогнози ВВП для Німеччини

Це потенційно сприятливий поворот, який, однак, несе значні ризики та фінансова напруга. Новий підхід ґрунтується на розширенні фіскального простору, зменшенням податкового навантаження та збільшенням державних витрат у певних районах — насамперед в інфраструктурі, оцифрованці та оборонному секторі. Уряд Фредеріка Маретс також стверджує, що спрощує правила та зменшити адміністративні бар’єри з метою запобігання інвестицій та підприємництва. Однак стимулювання економічної активності може бути проблемою в сучасних умовах.

Найбільшою проблемою останнім часом буде дуже погана економічна динаміка. У 2022–2024 рр. Справжній ВВП зменшився або залишився без чіткої динаміки. Прогнози на 2025 рік свідчать про збільшення лише на 0,1 відсотка, що означає третій рік стагнації. У реальному вираженні економіка в 2025 році досягає розміру, подібного до рівня 2020 року, і темпи його зростання залишаються найнижчими серед країн G7. У структурі зростання на стороні внутрішнього попиту чи експорту немає постійних імпульсів. Згідно з прогнозами, промислове виробництво знову зменшується, а експорт товарів і послуг у 2025 році впаде на 1,4 відсотка. Економісти, серед основних загроз, див. Перш за все, високу геополітичну невизначеність та погіршення торгових відносин зі Сполученими Штатами.

У відповідь на довгу застої, новий федеральний уряд оголосив пакет стимуляції на суму 500 мільярдів євро протягом наступних десяти років. Фонди повинні бути в основному спрямовані на інвестування в інфраструктуру, трансформацію енергії, оцифрування та модернізацію оборонного сектору. Фонд повинен працювати поза регулярним бюджетом і фінансуватися з нового боргу, що означає постійний відхід від правил, що обмежують раніше застосований дефіцит. Уряд також оголошує податкові реформи та спрощення адміністративних процедур, спрямованих на покращення умов ділової активності. Тим не менш, ефективність програми залишається невизначеною — із законодавчих затримок, оскільки бюджетний проект повинен бути прийнятий лише восени, а фактична вартість витрат буде розширена вчасно. Крім того, при низькій інвестиційній активності приватного сектору та уповільнення експорту масштаб короткотермінового імпульсу для економічного зростання може бути обмеженим.

Див. Також:

Напрямки структурних змін у німецькій економіці

Також планується зменшити податки — все це буде впроваджено через більший дефіцит і, як наслідок, більший державний борг. Новий уряд оголошує про впровадження пакету податкових виплат у розмірі 46 мільярдів податкових виплат, що в першу чергу охоплює зменшення податку на прибуток корпорацій, надання допомоги за МСП та збільшення без суми податку. У той же час, Рада з питань податкової експерта прогнозує, що внаслідок цих змін та зменшення економічної активності надходження податкові пільги можуть зменшуватися на 81 мільярд євро у 2025–2029 роках, включаючи 33 мільярди євро за рахунок федерального бюджету.

За словами Бундесбанка, фіскальне ослаблення («боргове гальмо»), особливо шляхом виключення витрат на оборону та підключення їх до інвестиційного пакету, призведе до збільшення дефіциту бюджету до перевищення 4 відсотків. ВВП до 2027 року, а ставлення державного боргу до ВВП може збільшитися до 66 відсотків. Центральний банк прогнозує, що дефіцит за 2025 року буде вирізаний в першу чергу, але з 2026 року він почне поглиблюватися — через ефект характеру фіскального пакету.

Аналітики Brueel попереджають, що, згідно з правилами ЄС щодо структурної дефіциту, здатність Німеччини насправді витрачати кошти на ліміт фонду інфраструктури, і неможливо покрити всі зобов’язання, не залучаючи більш високих надмірностей бюджету поза оборонним сектором або виправити політику в галузі структурних витрат.

Важливим і хорошим кроком є ​​напрямок оцифрування та зменшення бюрократії. В останньому дослідженні, проведеному Німецьким економічним інститутом (IW), 97 відсотків опитаних компаній визнали зменшення бюрократії як ключову умову для підвищення довіри підприємців та 75 відсотків. Вона підрахувала, що його зменшення матиме сильний імпульсний ефект для економіки. Reuters також заявив, що в лютому 2025 року представники галузі звернулися до спрощення адміністративних процедур та зменшення витрат, пов’язаних з інспекціями та додатками, які зараз перешкоджають модернізації та інвестиціям. Зрештою, за даними Інституту IPO, надмірне регулювання та бюрократія коштували Берліна до 146 мільярдів євро на рік у втраченому ВВП, особливо обтяжуючим та середнім підприємствам та стартапам та запобігання іноземним інвесторам.

Окремий потік змін — це зовнішня політика. Новий уряд оголошує про відхід від ретельного та реактивного підходу попередньої коаліції на користь більш активної ролі Німеччини на міжнародній арені. У центрі нової стратегії позиція нашого західного сусіда як ключового члена НАТО, посилюючи підтримку України та зміцнюючи співпрацю з європейськими партнерами, зокрема, з країнами Франції, Польщі та Північ, посилюється. Мета посилення стратегічної самостійності Європи також підкреслюється, зберігаючи сильні трансатлантичні зв’язки. Цей напрямок пов’язаний з чітким зменшенням спроб нормалізації відносин з Росією та підтвердженням тривалого зобов’язання допомогти в Києві. У той же час було оголошено збільшення дипломатичної активності в індо-Тихоокеанському регіоні, що свідчить про продовження інтересу до балансу зростаючого впливу та глобальної безпеки Китаю.

Див. Також:

Зменшення експорту до Німеччини припиняє розширення експорту Польщі

Новий уряд приймає прагматичну, але ретельну політику щодо Середнього Королівства. Основні припущення включають продовження процесу наркозу, зберігаючи доступ до німецьких компаній у великій китайській ринку двосторонньої торгівлі у 2024 році, становив близько 246 мільярдів євро та понад 5000 німецьких компаній. Згідно з даними з травня 2025 року, більше половини з них головним чином із сектору підприємства середнього розміру зробили конкретні кроки у напрямку диверсифікації, переміщенням частини виробництва та пошуком альтернатив у Південно-Східній Азії. Незважаючи на номінальне звільнення, дослідження Інституту IW показує, що лише майже 200 груп продукції з понад 14 000 категорій знаходяться в критичній залежності (> 50 відсотків) від доставки з Китаю, а це означає, що ризик контратак зосереджений, але реалістичний.

У секторі підприємств китайські компанії конкурують — 95 відсотків. Досліджені німецькі підприємства свідчать про несправедливу ринкову практику, включаючи переважний доступ до місцевих державних закупівель та субсидії на експорт з боку державою. У відповідь компанія від ODRA переходить від спеціальних дій до систематичної контрольованої диверсифікації з обмеженим визнанням для повної економічної глави («роз’єднання»). Уряд підтримує цей процес, підтримуючи та розширюючи правила високого контролю за іноземними інвестиціями, запровадженими в 2022 році під час правила сорочок Олафа. Приклад — Міністерство Німеччини Елмос, блокуючи Міністерство Німеччини на фабриці Ельмос китайською компанією Sai Microelectronics від ризику технологічної безпеки. Уряд «Зброєні» оголошує про продовження такого підходу та подальші обмеження, включаючи зменшення порогів для обов’язкової звітності. Канцлер висловив підтримку Вашингтонської угоди -зазирнути до металів рідкісних земель і оголосив свою готовність до розробки подібних механізмів відповідно до політики ЄС сировини.

Див. Також:

Темні хмари про перспективи глобального зростання

Однак у регіональному масштабі співпраця з Польщею буде вирішальною. У рамках перших іноземних візитів канцлер Фрідріх Мерза відвідав Варшаву 7 травня 2025 року і вказав нашу країну головним стратегічним партнером. Під час прес -конференції з прем’єр -міністром Дональдом Туку він наголосив на зміцненні співпраці в галузі безпеки, енергетики та інфраструктури, оголосивши про бажання спільно впроваджувати проекти, такі як центр та діяльність відповідно до ініціативи трьох морів. У той же час він оголосив узгоджений підхід до підвищення захисного потенціалу східного флангу НАТО, який є частиною нової стратегії Берліна стосовно регіону.

Політика стимулювання інвестицій у Німеччину буде економічно вигідною для Польщі, враховуючи масштаби торгівлі. У 2023 році ми надіслали близько 27 відсотків. Збільшений експорт, і ми були п’ятим за величиною торговим партнером нашого західного сусіда — з оборотом понад 160 мільярдів євро. Зростання державних інвестицій та внутрішнього попиту в Німеччині буде підтримувати експорт з Польщі, особливо в секторах, пов’язаних з ланцюгами поставок: моторизація, електроніка та хімічні речовини.

Прогнози ВВП для Німеччини

[ad_2]
Сообщает: RAION (Польша)

г. Днепр
ул.Строителей, 34

YouTube
TikTok
Telegram

Информация: